Löptik

Jag trodde att det skulle ta en månad till innan Sessa började löpa och måste åka ifrån oss för att paras. Men vad fel jag hade, redan idag började hon löpa. Har meddelat uppfödaren så nu är det bara att vänta och se vad hon säger, när dem ska hämta henne eller om jag ska köra upp henne, ju hur det nu blir! Det är nervös, min lilla hund ska få valpar! Lite svårt att fatta. Det jobbigaste är ju att hon kommer vara borta ifrån oss alldeles för länge! Men det är ju trotts allt roligt att hon faktiskt ska ha valpar men just nu känns det som att allt går lite för fort bara.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-18 @ 11:10:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback