Snart dags för god natt!

Sitter och tittar på Kommissarie Morse, har börjat virka på ett lapptäcke. Min syster inspirerade mig när hon berättade att hon stickade fyrkanter till ett lapptäcke och då blev jag så sugen så jag var tvungen att plocka fram påsen med allt garn i! Har även påbörjat uppsprättning av ett par byxor som jag tänkte försöka omvandla till en kjol men det är så många sömmar så det tar en evighet. Nu ska vi i alla fall strax krypa ner i sängen, Sessa ligger redan här och sover hos mig! Ska försöka vara bättre på bloggandet i morgon men det har som sagt inte hänt så mycket spännande idag där av den dåliga uppdateringen men vi ska nog få fart på dagarna snart. Nästa vecka blir är det dags att åka upp till Göteborg för att lämna Sessa där, hon ska ju bli mamma!
God natt!

Kommentarer
Postat av: NILEZ photography

sv: ursäkta för sent svar ♥

du följer mig redan eller? tror inte jag har lagt till dig än. (ang bloglovinbyte)

2011-08-20 @ 10:37:48
URL: http://nilez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback