Svart nagellack?

Nu har jag precis målat mina naglar med det nya lacket jag köpte. Jag köpte ett svart lack trodde jag men inte. När jag tog upp penseln ur burken så insåg jag ganska snabbt att det inte var färgen jag trodde. Det va en väldigt mörk röd färg. Den va faktiskt ganska fin och ser nästan svart ut men viss blir man lite besviken när det inte riktigt blir som man tänkt sig. Sen så har jag ju insett att jag tänkte helt konstigt när jag skickade iväg datorn men men så kan det gå, han som ska ha den blir väl lite glad att få en liten rabatt på den..

Kommentarer
Postat av: Allis

Haha, jag tycker det var lite roligt att du tog den bilden på mig ovanför där du skrev att du vann tips-promenaden :P Jag ser ju lite fundersam ut. Kul att du äntligen hittade en mysig tröja, o det där nagellacket var ju riktigt fint :)

2011-08-30 @ 07:16:15
URL: http://allisinwonderland.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jättefin blogg du har där!:D Lust att följa varandra via bloglovin?:) kramkram

2011-08-30 @ 11:08:30
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback