Vi slappar i soffan allihop

Jag har suttit och läst igenom användarmanualen till min kamera (som jag haft i 5-6 år?) så det var väl på tiden. Lärde mig en del nya saker faktiskt. Älsklingen sitter här bredvid och tittar på Green Street Hooligans, den är ju så bra! Men usch va sorglig den är. Grät som tusan första gången jag såg den och precis nu såkommer den värsta scenen i hela filmen där tårarna brukar spruta, haha. För första gången på jätte länge så sitter vi här med balkongdörren helt stängd. Kan nästan tro att det är höst ut. Vi får se om det blir Hässleholm idag, vädret är inte så lockande för tillfället men vi får väl ringa och kolla om dem har liknande väder där.

Kommentarer
Postat av: POOS - Ogarp Foto

Med allt det där så kan faktiskt den lilla missade detaljen kvitta ;)



Så du har också vart duktig och läst manualen nu? Haha! Hur tröga får vi bli egentligen? :'D

2011-08-10 @ 13:08:12
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback