Klockan mitt i natten

Ja som vanligt så kan jag inte sova. Blir rastlös så fort jag lägger mig i sängen. Varför blir det så? Knepigt. Sessa ligger här och sover så gott, det är lite orättvist att bara kunna lägga sig ner och somna tycker jag. Kanske borde göra ett seriöst försök. I morgon är det dags att städa och fixa för på torsdag kommer det besök i form av mamma, Calle och lillebror! Ska bli så himla trevligt att träffa dem. Dem har precis varit i NY vilket är lite orättvist, är inte alls avundsjuk eller så^^. Men dem verkar i alla fall haft det riktigt bra där så det ska bli trevligt att höra dem berätta lite om det hela! Dags att sova nu då kanske så jag säger väl god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback