Bråkar med photoshop

Håller på att försöka lösa 4 uppgifter som består av bilder som ska redigeras. 3 är klara men en återstår och den är inte snäll emot mig. Jag lyckas inte få till färgerna i den med den metoden som det är tänkt att vi ska använda oss av, svårt! Man blir ju lite lagom knäpp i huvudet med av att sitta framför datrn hela dagen kan jag meddela. Det är jätte spännande och roligt att faktiskt lära sig photoshop från grunden men nu är det svårt och jag vill nästan ge upp men bilderna ska skickas in i morgon så jag har inte hur mycket tid som helst kvar, skönt dock att 3 är klara. Nej men något att äta kanske och sedan får jag väl fortsätta bråka med bilden.
Detta är bilden jag håller på att bråka med i photoshop:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback