God morgon

Jag har upptäckt ett stort problem! Vi har föreläsning på en bok i morgon som ska examineras i nästa vecka, har jag den boken? Nej, det har jag inte! Har glömt av den tiden går alldeles för fort så jag hänger ju inte med.. Hade tänkt låna den på biblioteket men nähä för nu är den utlånda och beställer jag den så hinner den förmodligen inte komma innan veckan är slut! Har hittat en begagnad i Malmö så hoppas att hon som har den svarar snart och att hon har den kvar! När klockan slår tio så ska jag ringa alla bokaffärer här hemma och se om de har den och hoppas på det bästa.
***
Har funderat och funderat på om jag ska köpa ett periodkort och åka tåg till skolan men jag kan inte komma fram till en lösning, tror inte det lönar sig pengamässigt men samtidigt så får jag ju mer tid till att plugga, åh varför ska det vara så svårt att bestämma sig!? Blir nog bilen idag så får jag prata om detta med min kära sambo och se vad han kan råda mig till! Är uppe långt innan det är dags att åka idag vilket är ovanligt för att vara mig men det är ju faktiskt bra. Ja men nu ska jag fixa till mitt hår innan det är dags att ringa runt och jaga boken!
***
Om någon äger denna bok och gärna vill bli av med den som befinner sig i södra Sverige, hojta då, tack!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med boken men jag kan tipsa dig om att de på "Efter tio" (tv4) imorse snackade om ondska. Kanske nåt för ditt ex-arbete?



http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/efter_tio

2011-10-25 @ 12:41:51
URL: http://sarawebbredaktor.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback