Malmö - Oskarshamn

Igår var det dags för hockey igen och denna gången tog Malmö emot Oskarshamn hemma. En härlig match när Malmö tar hem segern med 6-2. Underbart att Mattsson var tillbaka och spännande att se nyförvärvet Jean-Luc spela! Alltid trevligt när det slutar med glada miner hos alla. Det var en bra match tycker jag men Malmö kunde lika gärna haft ett flertal mål till, bra jobbat!
....
Jag är jätte anti jul i förtid men ändå så sitter jag nu här och har skrivit en "julklappslista", ska vara ute i god tid i år så jag kan njuta när alla andra stressar! Känns som det är långt bort men så säger det poff och så är det julafton helt plötsligt, tiden går ruskigt fort. Har bokat in en helg i stugan idag med där vi ska tillbringa tiden tillsammans med goda vänner! Ser jag fram emot!
....
Idag ska jag försöka ta tag i tentor, paper och kanske börja pilla lite i photoshop så jag blir klar med även dem uppgifterna. Har sett fram emot att lära mig ps från grunden men är inte helt motiverad till att sätta mig och gå in i det konstigt nog. Nåja hoppas motivationen dyker upp snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback