Soffan och jag

Sitter i soffan och ser mest dum ut. Det vettigaste jag gjort idag är att ha uppdaterat iPhonen, hur vettigt det nu är.. Jo några ord i en bok har jag läst med och det är ju lite vettigare. Om en stund börjar det hockey, ikväll gäller det. Hoppas Malmö tar hem en seger på bortais, vore trevligt! Har köpt mig chips och dip dagen till är men känner mig inte ett dugg sugen men vem vet vad som händer. Smakade däremot på ett alkoholfritt vin som blev kvar efter det trevliga besöket vi hade förra helgen! Mm det smakade en massa gott trotts att ägarinnan till det inte tyckte det var något vidare så jag hoppas inte att hon har något emot att jag "smakar" lite mer på det, haha. Får köpa en ny flaska till henne i så fall, I promise!
Hejsvejs på er så länge, så ska jag ta och smutta vidare på det alkoholfria vinet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback