Trött och sånt

Nu har jag pillat klar med bilderna i photoshop, skönt, hoppas bara att det går bra också! Väntar på att få besked om hur det gick på den tidigare kursen, deras deadline har blivit flyttade en gång och nu gick den ut i lördags igen men det finns inga resultat uppe. Lite surt tycker jag men men det kommer väl. Är redan helt färdig i huvudet efter ett par timmar här framför datorn, kanske dags att börja använda sina glasögon!? Aja, om en stund ska jag nog ta mig en sväng till gymmet innan det är dags att ta tag i hemtentan i socialpsykologin. I morgon är det dags för seminarium igen och det ser jag inte riktigt fram emot. Är så missnöjd med mitt inlämnade paper så vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback