Fredagsmys

I dag har vi varit och tvättat bilen och samtidigt så passade vi på att ta en sväng till Väla. Jag har letat efter ett par skor, uggs fast inte äkta. Hittade dem idag men köpte dem inte. Kanske blir det så att vi åker tillbaka i morgon. Men ett par mysiga och söta tofflor blev det som jag kanske visar för er i morgon.
I tisdags så firade vi vår 2årsdag men vi var lite trötta båda två så vi sparade champagnen tills ikväll så nu sitter vi här och smuttar medan vi tittar på fotboll och till detta så har vi även en god chokladfondue och massa mumsig frukt!
I torsdags när vi åkte hem så tog vi svängen förbi Ullared. Har viljat ha en fin burk/låda att ha te i men inte vetat vart jag skulle kunna hitta en sådan. Hittade den i Ullared, inte på Gekås utan i en annan affär där inne i det huset på andra sidan parkeringen. Hittade även en jätte mysig poncho/jacka, ponchojacka?! Ja men i alla fall. Den kanske kommer upp här på bloggen en dag. Nu ska jag titta vidare på fotbollen här, inte många minuter kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback