Gårdagen var en väldigt bra dag!

Vi startade dagen med ett besök hos hyresnämnden, jag var så nervös så jag trode hjärtat skulle hoppa ur bröstet på mig men efter en stund, när vi insåg att rätten var på vår sida så försvann den värsta nervositeten. Avslutet blev lite lustigt, Micke fick en handskakning och höra att han varit trevlig medan jag fick ett viftande finger i ansiktet och fick höra att jag varit för aggresiv. Kan inte minnas att jag varit speciellt aggresiv så jag tog inte direkt åt mig. Sedan firade vi det avslutet med en väldigt god lunchbuffé! Kvällen tillbringade vi med vänner på festival och hade trevligt. Idag har skoluppgift, städning och ett antal avsnitt av The vampire diaries stått på schemat. Har helt och hållet fastnat i den serien! Ja ja, i morgon är det premiär för hockeyn och vi ska självklart iväg och heja på pojkarna! Bir middag här hemma hos oss först och sedan ger vi oss av tillsammans med tre goa vänner!
 
 
 
Handbollen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback