Pizzabak

Ställde mig faktiskt och gjorde en pizzadeg, pizzan blev fin men kanske inte världens godaste. Skulle kavlat ut den tunnare och kanske haft lite mer gott på men nu fanns det inte så mycket som jag var sugen att ha på pizzan. Men det var i alla fall trevligt att baka lite, var första gången som jag använde torrjäst och det fungerade ju bra. Kanske ska ge mig på att baka lite bröd eller något en dag framöver.
 
Sessa låg och passade under bordet och kollade så att allt gick rätt till.
 
 
Nu är det i alla fall hockey som gäller. Synd bara att det är Oskarshamn - Södertälje dem visar på tvn, vill ju se Malmö spela såklart men får följa dem på datorn i stället. På måndag tar vi nog oss ner till Malmö och tittar på dem på plats, var ett tag sedan nu så jag längtar faktiskt en aning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback