Resan till Örebro

Vi satte oss i bilen tidigat i onsdagsmorse och började åka mot Örebro, en resa på dryga 5 timmar.
Jag hade laddat upp med åksjuketablett så att det skulle vara möjligt för mig att läsa i bilen och det blev en hel del läst! 
Vi bodde på ett litet hotell ett par mil utanför Örebro men det var mer som ett pensionat och inte direkt någott för mig.
Kändes mer som att vi bodde hemma hos en främmande människa än på hotell men det var fint där i alla fall. 
Min fina älskling, redo för en dag i Örebro med hockey som avslutning! 
Vi hittade ett köpcentrum strax utanför Örebro där vi fördrev lite tid, fikade och hade det trevligt.
Hallon och kardemumma muffins, gott!
Min fina!
Väldigt glada Malmöfans, ja för Malmö vann ju.
Inte illa att slå ett förväntat topplag i premiären och dessutom på deras hemmaplan. 
Det var en riktigt härlig vinst och gjorde den långa bilresan väl värt det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback