fina mamma

Varje år kommer det ett kuvert med posten kring första advent från min fina mamma. En liten present, det sitter nog kvar sedan vi var barn och hade paketkalender! Jag blir i alla fall himla glad när det där kuvertet dyker upp!
 
 
Har pysslat lite idag med, en tavla blev det som fick hänga ovanför soffan. Tänk vad fint man kan göra med tyg, skiva och en häftpistol. Så jag undrar lite varför vi aldrig gjort detta tidigare? Jag blev i alla fall ganska nöjd med björnkarna och pippifåglarna på tavlan! Men min upphängningslösning är nog inte den bästa så jag är lite rädd att tavlan ska dunsa ner i golvet, hoppas ju dock att den håller sig kvar på väggen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback