Paket

Ikväll så har det blivit lite julklappsinslagning. Gick förbi Lagerhaus på vägen hem och hittade en julklapp till farmor så nu är det bara en klapp kvar och jag vet precis vad det ska vara. Känns ganska skönt faktiskt, många som knappt börjat med sina julklappar så är vi nästa hel klara! Tror jag ska gå och lägga mig och läsa, läste äntligen ut min bok igår. En av Nessers böcker, dem är ganska sega men samtidigt ganska bra. Den förra boken av Nesser jag läste tog nog över 6 månader att läsa ut. Nu ska jag testa en av Anna Janssons (har jag för mig) böcker om Maria Wern, har ju sett dem på tv men aldrig läst. Så jag kryper nog ner i sängen med boken nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback