ugglor

Idag fick en ljusslinga med små ugglor följa med hem. Tycker den gör sig jätte bra i hörnet här i vardagsrummet. Jag tycker att ugglor är väldigt trevliga i inredning, vet att det är ganska populärt nu för tiden men än så länge så har vi bara en lite silver uggla och ljusslingan. Kanske blir fler, vem vet! Imorgon är det äntligen fredag, som jag längtat. Mamma kommer på besök, skolan slutar och det är lov! Ser fram mot en riktigt trevlig och mysig jul, ja jag längtar faktiskt. Lite konstig känsla, jag som alltid varit väldigt anti jul. Men detta året kanske det är annorlunda på grund av att vi inte haft det juligt alls fram tills nu, har knappt hört några julsånge och vi har inte en massa julpyssel här hemma. Det är nog så här jag vill ha det, vänta med allt det "juliga" tills det faktiskt är jul!
 
Den fina lådan som dem små ugglorna var förpackade i blev perfekt förvaring till värmeljus och tändstickor!
Jag trodde jag skulle till vårdcentralen idag men jag hade visst tagit fel på dag, så himla dumt. Hade tiden igår så jag missade den helt med andra ord, jaja, det är väl sådant som händer. Bättre lycka nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback