Spring i benen

Att börja springa va något jag aldrig trodde att jag göra. Men förra veckan så tog jag tag i det och sprang min första kilometer! Ganska så nöjd va jag och sedan dess så har jag lyckats gå ut och springa eller ah jogga kanske man mer ska kalla det, fyra gånger. Är uppe i 1,7 km och ska upp i 2 km innan nästa helg, tänkte ta mig dit redan i morgon faktiskt! Visst, 2 km är väl inte så långt kanske ni tänker men för mig som aldrig sprungit eller så så är det en bra bit vill jag lova! Målet är att springa tjejmilen nästa år! 
 
Idag fick jag en lite tidig födelsedagspresent av min älskling, en Garmin GPS-klocka, underbart! Jag har hittills sprungit med min iPhone i handen så det känns lite smidigare med en klocka på armen. Jag blev jätte glad! Så i morgon ska jag ta min nya springkamrat och ta mig runt 2 km, längtar redan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback