DUSTY

Ja här har ni det jag köpte till mig själv idag, eller ja, sambon kanske kan få vara med och använda dem om han är snäll. Och det är han ju för det mesta, haha. Har tittat på dessa muggar tidigare och blev nästan lite kär i dem. Så nu när dem var sänkta från 39kr till 19kr så fick jag ju passa på. Det blev två stycken denna gången, så kan jag och sambon mysa med något gott och varmt att dricka! Kanske kan det bli lite glögg i dem nästa helg. Jag är i alla fall väldigt nöjd och glad med dem. 
 
 
Känns så skönt att vara igång med inhandlandet av julklapparna. Idag har jag avklarat 3,5 personer och planerat vad en fjärde ska få så det ska bara inhandlas. Sedan är det ju några till att klura ut vad vi ska ge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback