Ösregn

Precis när jag skulle cykla till jobbet så började det ösregna och jag äger inge regnbyxor. Gissa om jag va blöt när jag kom fram, jag hade till och med vatten i stövlarna! Jag va smart nog att ta med mig andra byxor att ha när jag cyklade hem men att jag skulle få vatten i stövlarna hade jag inte räknat med så inte hade jag några torra strumpor med. Fick het enkelt gå med blöta strumpor hela dagen!
 
Nu har jag precis ätit ceasarsallad, tänka att lite rödlök i kunde ju vara gott men dem flesta låg kvar efter jag va färdig så det va nog ingen höjdare faktiskt. Rostade en blödskiva, delade den och ringlade över lite olivolja, smidigare än så går det inte att få krispiga och goda krutonger! Har alltid stekt dem innan men detta tycker i alla fall jag blev bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback