Födelsedagsfirande

I går firade vi fina syster som fyllt 20 år! Och som vanligt hade mina fina systrar baka gott som även jag kunde äta! Dem är helt fantastiska som gör det för min skull! Mycket trevligt hade vi och gott åt vi! På vägen hem stannade vi och shoppade lite på Freeport! Tvår par byxor och en stekpanna till mannen och glasunderlägg och ljuslyktor till mig. Väl hemma så blev det en sväng på Rusta för att köpa till den lilla irriterande delen som gjorde att min nyinköpta lampa inte kunde hängas upp i taket i fredags! Men nu hänger den där och jag är jätte nöjd! En bricka fick också följa med hem. I fredags blev vi beviljade lån till lägrnhet, jippi! Så det har varit en riktigt bra helg! På tisdag ska vi på visning igen, vi tror att det kan vara den som är vår blivande lägenhet så det känns jätte spännande! Men nu är det dags att försöka sova, god natt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback