Ommöblering och städning!

Insåg ganska sent ikväll att det i morgon är dags för besiktning av lägenheterna här i huset. Dem behöver fri tillgång till en del saker så som fönster element och lite annat. Vi hade ju såklart möblerat så att sängen stod framför fönster och element så det blev till att möblera om! Inte det lättaste när ytan under sängen är fylld med bland annat ett datorbord och en del andra bordskivor men nu är det i alla fall klart! Kände mig ju tvungen att städa med så det ser fint ut när dem kommer. Behöver dammsuga men klockan blev lite mycket så det får ske i morgon istället! Måste köpa ett minneskort till kameran med så jag kan fota massa i Grekland! Vem vet, kanske kan jag lyckas sova jätte gott i sängen nu när den står på en annan plats i rummen. Ja, nej nu ska jag sluta skriva och börja med att försöka sova, god natt till alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback