Ursäkta

Jag har varit en aning frånvarande det senaste. Ibland infinner sig helt enkelt inte lusten att skriva men nu så. För ungefär en vecka sedan hade vi fina vänner på besök för att fira, vi firade både min examen och min kommande födelsedag. Kan ni tänka, i tosdags tog jag examen från socialpsykologiska programmet, det känns ganska stort samtidigt som det inte känns alls. Men jag har ju faktiskt ändå pluggat i tre år på högskolan som nu är slut. Skolan är en trygghet, nu ska jag behöva ge mig ut i "verkligheten" och faktiskt söka jobb med en högskoleexamen i bagaget, känns jätte konstigt och läskigt!
* * *
Men nu sitter jag här vi köksbordet och väntar på besök från mamma, Calle och lillebror. Ska bli jätte mysigt att ha dem här i helgen och på söndag kommer mormor och morfar och moster också på besök för då fyller jag nämligen år. 27 år, jösses! Har en paj i ugnen, räk och ost- paj, hoppas den blir god. Tror inte jag ätit en paj med räkort tidigare! Smart som jag är så stängde jag av ugnen med när jag satte in den och kom på det efter att den stått där i 10 min!
* * *
Tänkte att jag bjuder på lite bilder från i lördags!
Killarna var helt inne i Eurovision!
Tanken var att avsluta kvällen med lite 3D film men så blev det inte riktigt, jag gick och lade mig, två somna i soffan och dem andra två gick och badade och köpte mat!
Dagen efter – Lyxpizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback