Idag

Jag har bokat en tid hos frisören i morgon, det behövs verkligen. Efter det så begav jag mig ner mot stan för att skicka i väg datorn som vi äntligen lyckats fått sålt! Har traskat runt i stan ett bra tag. Har ju i nästan en vecka nu letat efter en stor mysig stickad tröja. Nu har jag hittat den! I affären som jag medvetet gick förbi det första jag gjorde men efter att ha varit i alla andra affärer så gick jag tillslut tillbaka till Vila, vilken tur. Så det blev en mysig tröja även ett svart nagellack och en almenacka med penna till så att jag ska kunna hålla ordning på mina dagar nu när livet snart börjar på allvar igen med skola och allt vad det innebär. Nu står maten i ugnen och jag börjar bli mycket hungrig så det ska bli gott! På onsdag ska vi åka upp och hämta hem vår lilla Sessa igen, saknar henne. Känns tomt utan en liten hund här hemma som busar och följer efter en.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg och få chansen att ta del utav mina 2000 unika läsare!



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-16/#comment

2011-08-29 @ 18:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback