Blir så trött på mig själv

Är hemma från seminariet idag, illamåendet sittter kvar men i morgon måste jag till skolan så det får allt ta och gå över nu! Var tvungen att ta mig en sväng till affären så jag trottsade mitt illamående, kul var det inte och var som var ännu mindre kul var att när jag skulle betala så fanns inte mitt kort med mig, jag hade inget att betala med! Så jag fick snällt åka hem igen och hämta mitt kort för att sedan åka tillbaka och få mina varor! Kul!! Det roliga var att det var en annan tjej som stod där när jag kom och när jag drog mitt kort (ICA) så frågade hon om jag var säker på att jag inte hade betalat redan, för det stod att köpte var avslutat. Haha men jag är en snäll flicka så jag stod fast vid att jag inte alls hade betalat för mina varor och efter några samtal i telefon så fick hon ihop det och jag kunde betala för mina varor och åka hem igen. Nu måste jag fixa något att äta och sedan sätta mig med min bok och hoppas att det går bra. Har lite svårt att titta på skärmen till datorn utan att må super illa och känna mig konstig i ögonen så nu ska jag helt enkelt sluta skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback