Glad Påsk

Vi har en mysig helg i stugan, massa folk och många hundar! Lite shopping har det blivit. Några kläder sådär och lite grejer till det nymålade vardagsrummet bland annat två ljuslyktor! Årets första och andra grillning är med avklarad, dock åt jag inget från grillen eftersom det var kött som grillades men jag var i alla fall med och tände grillen så det räknas lite i alla fall! En del Buzz spelas det här med. Har tragglat med ett korsord nu på kvällen, först tillsammans med min kära syster och sedan ensam. Gick inte så bra ensam så jag gav upp, istället tittade jag och pappa på Criminal Minds.
Men nu är det dags att sova, är ganska så trött faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback