Vind

ja, det blåser en hel del här nere i skåne, hoppas vi får behålla allt som finns på balkongen (som tur är så har vi inte så mycket saker där nu). Jag kom i alla fall hem innan det började blåsa som värst, skönt. Hann med en liten tur i stan med, bytte en tröja som hade fel på sömmen och sedan stannade jag på ICA på vägen hem. Köpte ingredienser för att göra smoothie, blev ju sugen efter den goda jag fick i lördags. Så jag försökte mig på något liknande fast med mango istället för annanas, det blev mycket gott!
 
Sessa blev blöt när vi var ute, det började ju såklart vräka ner så fort vi kom utanför dörren.
Och Sessa tycker inte alls om att bli blöt, det är blande det hemskaste!
 
Lite macka och juice så här på kvällskvisten är inte helt fel. Speciellt inte varm ciabatta! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback