Affärer och pyssel

Idag så har jag varit och kikat lite i affärer. Åkte dit med tanken om en kjol från H&M som jag skulle vilja ha. Visste inte riktigt om den skulle finnas kvar eftersom den fanns i början av sommaren men tur hade jag! Det fanns en kvar till mig i min storlek på rea, toppen, så den blev min för en femtiolapp! En mysig kjol tycker jag.
Sedan så har jag städat och pysslat här hemma och det behövdes vill jag lova. Var på Maxi och köpte mig ett nät med citroner, visst är dem vackra att ha på bordet.
Så tänkte jag passa på att visa hur långt jag kommit med mina små virkade rutor. Behövs ju några till skulle man lugnt kunna säga, än så länge så har jag fått ihop 11 stycken och jag tänkte strax börja på min 12e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback