Hotell bokat

Sitter här och dricker te, har blivit väldigt mycket te de senaste dagarna och inget kaffe alls nästan. Konstigt! Men nu har vi i alla fall bokat hotell i Hamburg. I september ska vi dit med två vänner för att titta på hockey. Hoppas ju såklart att vi hinner med att se Hamburg lite också! Jag SKA i alla fall dricka kaffe på Starbucks, det är ett måste, haha. Tänkte försöka trimma Sessa idag och så har jag bokat tid hos veterinären för ögonlysning inför parningen. Hoppas nu att hennes ögon är bra!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag har själv varit i Hamburg och jag måste säga att det är en väldigt trevlig stad! Vi bodde på Ibis hotell i Hamburg med väldigt trevlig personal!



Hoppas ni får det trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback