Tröttheten själv

Nu är jag så trött så jag mår illa men så klart så får jag för mig att börja städa, diska och plocka. Typiskt mig att hitta på sådant sent på kvällen. När jag bodde hemma hos mamma så var det sent på kvällen och natten som mitt rum fick nytt utseende. Jag möblerade om och hade mig nästan jämt  men det var kul. Nu ska jag dock faktiskt sova. Får fortsätta med mitt fix i morgon i stället! Eller sova och sova men jag ligger i alla fall i sängen och tittar på tv, snart börjar mitt favorit program, Criminal Minds, jag ska bli som dem när jag blir stor, haha. Men jag tänkte i alla fall bara säga god natt till er!
Jag måste bara berätta. Jag gick ner när det var min tid, stoppade in all tvätt och satte igång maskinerna för att sedan upptäcka att någons lås satt kvar i dörren vilket gjorde det omöjligt för mig att låsa om min tvätt. Det är inte första gången detta händer och sist satt det kvar i flera dagar så jag tillslut fick ringa vaktmästaren som fick ta bort det. Det mest frustrerande var att det var precis samma lås som satt i dörren nu som det gjorde förra gången, undra vem det är som glömmer det? Aja som tur va gick all min tvätt in i två maskiner så det var inte så hemskt denna gången. Jag fick tvättat allt och sedan kunde jag i lugn och ro låsa in tvätten i torkrummet i stället. Men ja eller nej, god natt i alla fall!
(varför kan jag inte göra mellanrum i texten?!)

Kommentarer
Postat av: Rebecka'

Fin & jättebra blogg :) like it'

2011-08-23 @ 15:13:44
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback