En ny dag

Igår blev jag ägare till ännu ett låekort, mitt femte, haha. Kanske skulle börja samla på lånekort! Efter mycket letaden efter boken jag nämnde igår så hittade jag den tillslut på biblioteket i Kävlinge så då var det bara till att åka dit, skaffa lånekort och låna hem den! Skönt i alla fall att fått tag på den men känns lite småknasigt att åka iväg en sån bit för att låna en liten bok men måste man så måste man helt enkelt!
***
Nu är det snart dags att åka iväg för att gå på föreläsning om just denna bok, sedan ikväll är det äntligen dags för hockey igen, tjoho! Malmö tar emot Almtuna hemma och vi hoppas såklart på 3 poäng! Det blir lite uppsats-arbete idag med efter föreläsningen! Men nu ska jag äta frukort och sådant, ser fram emot hockey med goa vänner ikväll, var ett tag sedan vi träffade dem och då kan man ju inte låta bli att sakna dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback