Frysen

Idag har jag bland annat roat mig med att frosta av frysen. Efter det så blev det en tur till affären för att inhandla det som behövs till helgen, skönt att det redan finns hemma nu så slipper vi tänka på det. Även en sväng till gymmet har vi hunnit med, inte en speciellt lång sväng men vi var i alla fall där och kämpade en stund. Nu ska jag dyka ner i två vetenskapliga artiklar här och till det serveras en kopp kaffe, super sugen på kaffe just nu! I morgon är det dags för ännu ett seminarium + föreläsning = lång dag i skolan men sånt är livet ibland så vi hoppas att det blir givande! Nu ska jag läsa "mad or bad" och "The roots of Evil" ja, vår c-uppsats handlar helt enkelt om ondska, spännande, kittlande och lite förbjudet?!
Min mysiga jupsuit, kanske inte speciellt sexigt men oh så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback