Inte okej!

Släpar mig upp ur sängen fast jag egentligen hade behövt lite mer sömn. Gör mig iordning, går ut med Sessa och sedan cyklar till vårdcentralen för att där mötas av: Nej, vi har tyvärr avbokat din tid. Oj, vi hade inte ditt nummer men ber så hemskt mycket om ursäkt.. Vad ska jag med den ursäkten till, leta upp mitt nummer då och ring mig så jag slipper göra så att en hel dag kretsar runt ett besök hos vårdcentralen som inte ens blir av! Nej jag är inte bitter. Det är svårt att få tag en bra vårdcentral kan jag ju meddela. På min första där fick man själv tala om vad man behövde för mediciner och på en annan hade dem 4-5 veckors väntetid för att få tag på astmamedicin!? Om man behöver medicinen NU så kan man ju inte vänta 4-5 veckor för att få komma till en läkare som skriver lite i datorn? Denna som jag är skriven på nu har jag aldrig vart hos förutom min lilla korta visit idag. Dem kunde dock ge mig recept på min astmamedicin via telefon vilket var bra när jag behövde den omgående så jag får väl ge dem en chans till.. Så nu har jag klagat färdigt för idag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback