Institutional etnography

Än så länge idag så har vi ätit frukost, nu var det ju ett tag sedan men ändå. Så här såg vårt frukostbord ut.
Just nu sitter jag här framför datorn och är lite grinig och gnällig. Försöker få ihop ett paper på en bok som jag varken har eller har läst och det är inte det lättaste. Det jag har att tillgå är föreläsningsmaterialet och en förhandsvisning av boken som finns på googlebooks men hur kul är det när man sitter och läser och ska fortsätta på nästa sida så upptäcker man att den sidan inte finns. Nej för alla sidor finns inte med i en förhandsvisning, kul! I morgon ska den lämnas in för att vi sedan ska ha ett seminarium om detta på tisdag och det finns inte en chans i världen att jag får fram boken innan kl 12.00 i morgon då det ska skickas in så jag får väl helt enkelt göra så gott jag kan med det lilla jag har om boken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback