Har varit på jakt

Idag så har jag varit och jagat en bikini, vi åker ju snart till Grekland och det kan ju bara bra att ha två stycken i alla fall. Men det var ju lättare sagt än gjort, många timmar i en massa affärer innan jag tillslut var tillbaka där jag började och det var även där jag faktisk köpte bikini tillslut. När jag gick in bland alla affärerna så var det soligt, varmt och fint väder men när jag några timmar senare gick ut genom dörrarna så vräkte regnet ner. Jag tycker att det är ganska mysigt när det regnar så det gör inte så mycket.
Om det inte hade varit så att det faktiskt regnar in på vår balkong så hade jag gärna suttit där och bara tittat och lyssnat på regnet, älskar det!
Det blev en enkel svart överdel och ett par vita och svarta byxor till. Jag tycker det är lustigt att det ska vara så svårt att hitta en bikini, tydligen så ska man inte ha lite större bröst denna sommaren för överallt så finns det bara halternecköverdelar. Det fungerar inte riktigt för min del i alla fall men jag kanske är lite knas, vad vet jag. Jag vill ha en bikiniöverdel som är som en bh, enkel och bekväm men det var tydligen lite mycket begärt.
Har redan börjat planera packningen en aning fast det är ganska många dagar kvar tills vi ska åka. Jag tycker inte om att packa, det är så himla svårt att veta vad man ska ha med sig. Vi ska även spendera några dagar i Göteborg innan vi åker till Grekland så det måste ju med i beräkningen med. Ja, ja det ska nog lösa sig! Nu, tvtittande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback