Sommarkurs

Idag startar sommarkursen som jag ska läsa. Ja, det är svårt att släppa skolan, den ger ju faktiskt trygghet! Men efter denna kursen så är det väl slut för ett tag, tror jag. Känns läskigt, då ska jag behöva börja söka jobb och sådant som examinerad socialpsykolog, läskigt! Ja men sommarkursen jag ska läsa handlar i alla fall om ungas kultur i ett digitalt medialandskap, alltså hur unga påverkas och hur dem skapar kontakter i den digitala världen. Väldigt intressant och spännande tycker jag!
* * *
Börjar bli lite nervös nu för om ungefär en timme så har jag tid hos frisören och då kommer en stor förändring att ske. Både spännande och läskigt men det ska nog bli bra. Innan dess ska jag slänga in lite tvätt för nu är det dags att packa klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback