Dåligt humör

Man kanske får det av att sova dåligt, jag vet inte. Har en såndär dag idag när man bara är på skithumör av ingen anledning egentligen. Började dagen med att spela lite frågefeud med syster och skriva på projektrapporten. Nu är jag precis hemkommen från affären, kom på inatt att den presenten jag köpte till mamma och Calle i bröllopspresent behövde bytas ut. Vad det va jag bytte tänker jag inte skriva ännu, men det kändes i alla fall rätt. Låg och tänkte på detta i natt när jag inte kunde sova så nu är ju den saken fixad, kanske går det då bättre att sova natten som kommer! ska strax samtala med min kära kursare nu om vårt projekt innan vi skickar det vi har för en första genomläsning av handledaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback