En helt annan historia

Jag hittade boken i bokhyllan, En helt annan historia av Håkan Nesser. Läste inte så några på baksidan utan började istället läsa boken. Igår kom jag till slutet av den och läste spänt för att få veta hur det gick för kommissarien men nej det fick jag aldrig veta. Istället insåg jag att jag lyckats läsa andra delen i en serien på fem böcker. Tröttsamt, så nu har jag alltså fem olika bokserier att läsa klart. Tänkte börja med Nesser eller Kepler så dem böckerna som saknas är snart på väg hem till oss. Beställde dem igår! Men så länge så läser jag en annan bok som heter Fri av Natsuo Kirino. Den är lite trög i början men förhoppningsvis så börjar det hända saker snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback