Mysig helg!

Jag fick en jätte fin present av mamma, Calle, lillebror, mormor och morfar! Är så himla nöjd med min nya fina klocka, det var precis en sådan som jag önskade mig! Så det första vi gjorde igår var att åka och få länken till klockan minskad så att den skulle passa på min arm sedan åkte vi iväg på lite äventyr!
 
 
 
Strosa runt i Viken!
Vi traskade runt på gatorna i Viken en stund, tittade på alla fina hus och blommor.
 
 
 
Våffelstugan (tror jag den hette) i Nyhamnsläge!
Vi fick jätte goda våfflor där, jag valde en våffla med getost, valnötter, honung och ruccola. Det va så himla gott så det måste jag testa igen! Istället för massa söt grädde och sylt så var detta ett fantastiskt gott alternativ, rekomenderas stark!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback