Blåbär och vaniljkessela

Igår var vi på vår första hockeymatch för denna säsongen, nästan pinsamt. Med tanke på att en fjärdedel av säsongen redan har gått! Gårdagens match var inte dirkt någon höjdare, ganska seg match som Malmö förlorade på straffar. Men nu blir det en del hockey det närmaste, imorgon blir det J20 derby och på lördag blir det A-lags derby! Där hoppas vi på seger igen!
 
Idag är det ju torsdag, Hela Sverige bakar går på tv, och då vill jag ju med baka lite. Denna gången blir det muffins med blåbär och vaniljkessela i, låter gott så jag hoppas att dem blir bra. Ska någon dag införskaffa en muffins plåt för mindre muffins, så det inte alltid måste bli så väldigt stora muffins när jag bakar. Har hållt i den plåten jag vill ha vi två olika tillfällen utan att köpa den så nästa gång jag hamnar där så får jag nog se till att få med mig den hem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback