Hipp hipp hurra

Idag har vi firat min födelsedag med mamma, Calle, lillebror och mormor och morfar. Det var mycket mysigt! Grillat, ätit och druckit gott och haft det trevligt! Ute har vi kunnat sitta hela dagen med! Jag bakade maränger som vi toppade med grädde och bär, mums! Förra gången jag bakade maränger, ja för detta var andra gången eller tredje kanske, så bakade jag dem för lite. Så dem va kletiga inuti och det var ju faktiskt ganska gott. Denna gången blev det lite för länge för idag var dem torra hela vägen igenom. Men det gick att ät! Vi fick äntligen öppnat flaskan prosecco med som stått i kylen flera veckor! Den va väldigt gott så den kommer nog få följa Mexico hem fler gånger. Men nu är det dags att sova tänkte jag, konstigt att vara ledig imorgon när det är måndag.. Men skönt! God natt!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback