Ett årsedan!

Igår var det exakt ett årsedan jag skrev något här på bloggen. Kanske att jag skulle ta tag i detta igen! Kan ju vara rätt trevligt att skriva lite och dela lite bilder! Har sedan skolstart jobbat med en förskoleklass vilket är fantastiskt! Idag har jag haft mina första utvecklingssamtal, gissa om jag var nervös!! Men det gick hur bra som helst, och nu är det 9 stycken kvar. Och dem ska nog också gå bra hoppas jag.  
 
Just nu pågår det lägenhetsletning för fullt här, är ganska spännande att titta efter bostadsrätter. Tänk att vi kanske kan få köpa en lägenhet som blir vår! Jag hoppas att vi hittar och får flytta in i vår alldeles egen lägenhet innan detta året är slut. I fredags var vi på en visning och nu på onsdag skal vi på nästa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback