Välja vagn

Samma dag som vi var på rutin ultraljudet så åkte vi och klämde och kände på vagnar. Och efter lite provkörning och så så bestämde vi oss för en vagn och beställde den! Jag har i över ett år varit helt säker på att vi skulle ha en Bugaboo Buffalo, jag har läst och kollat klipp i mängder om den vagnen. Samtidigt som jag vart helt säker på att jag absolut inte skulle ha en Emmaljunga, jag tyckte inte alls att dem hade någon vagn som va fin eller tilltalade mig. Men när vi väl provade att köra lite olika vagnar så va jag tvungen att en aning motvilligt erkänna att Emmaljungas NXT90 va mycket skönare att köra. Det är ju tur att man faktiskt får lova att ändra sig! Så nu väntar vi på att våran fina Emmaljunga NXT90 ska tillverkas och levereras, så spännande! Vi valde ett svart chassi med svart sittdel och liggdelen valde vi i färgen pure, ljusgrå. Kommer bli så fint!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback