Skitväder

Sitter på bussen, på väg hem efter att ha köpt min sista julklapp. Känns så skönt att vara klar! Utanför öser regnet ner, det blåser som tusan och kallt är det. Sessa kommer älska att gå ut i detta väder, eller inte, usch. Jag som hade tänkt att cykla till jobbet imorgon nu när förkylningen har lugnat ner sig en aning men inte om detta vädret består, då får det bli buss imorgon med. Det är ju trotts allt fredag! Så nu ikväll, eftersom det är torsdag så väntas bakning. Tänkte mig pepparkakscupcakes som jag hittade på Roy Fares blogg! Mums låter det i alla fall. Han la nyss ut en rulltårta med peppakakskrydda och lingon, hur gott låter inte det!? Måste testa en dag, kanske nu till helgen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback