kebab

Såg vegankebab i affären och tänkte, åh kebab, det vill jag prova! Så vi köpte hem det här om dagen och idag har jag testat den. Kom på innan jag skulle göra iordning den att jag vet inte hur det ska smaka, kan inte alls komma ihåg hur kebab smakar. Så egentligen är det ju ganska meningslöst med en veganvariant av den för min del då. Är inte heller helt nöjd med hur den smakade. Kanske skulle blivit bättre med lite mer grönsaker och sånt till. Hade bara babyspenat, gurka, picklad rödlök och lite vitlöksås. Kanske lite avokado, majs och sådant gott i hade gjort susen, får testa det en annan gång.
 
 
Gjorde den picklade rödlöken idag och den blev bra, första gången jag picklat något. Hur enkelt som helst ju så får nog testa att pickla mer grönsaker!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback